Tuesday, December 31, 2013

31 Disember 2013

Assalamualaikum

lamanya tak menulis di blog ni... nak kata sibuk, mungkin juga... nak kata tak da idea, pun mungkin... tapi lebih kepada malas nak menaip...

hari ni hari terakhir 2013... Alhamdulillah masih bernafas sehingga kini... masih mampu bekerja dan masih sihat walafiat...

tiada apa yang aku harapkan untuk tahun 2014 melainkan kebahagiaan diri sendiri dan kesihatan mak dan abah,  kebahagiaan keluarga kami dan kebahagiaan orang2 yang aku sayang... insyaAllah...

syukur la tahun 2013 yang lepas takda la sangat berlaku situasi2 yang tak diingini... ada la juga 1,2 situasi yang mencabar seperti putus cinta, dan kecewa tapi more than that aku gembira dengan kehidupan aku sekarang... antara keputusan yang aku takkan sesali adalah berpindah ke Perlis... 

insyaAllah 2014 akan menjadi lebih bermakna... :)


14 comments: