Saturday, September 7, 2013

Dulu cahayachenta... sekarang pun cahayachenta...

Assalamualaikum...

Terima kasih kerana sudi menjengah di blog cahayachenta ini... saya ni dulu blogger yang tegar juga, menggunakan domain yang sama iaitu cahayachenta...

blog saya yang lama saya buat semasa saya masih belajar... umur pun muda-muda jagung lagi.. so banyak la kisah hidup yang terlebih saya kongsikan...

tetapi selepas dah mengenjak usia (bagaikan tua sangat kan...), dan dah bekerja ni payah la sikit... sebab orang akan tetap membaca dan membuka entri lama... so kadang-kadang ada yang masih komen di entri lama... serius cakap, saya pun segan bila baca entri lama tu...

siap kutuk diri sendiri pula tu....

buat pulak rakan-rakan sekerja pula yang buka, hah... bertingkat-tingkat malu...

so semua tu kisah lama.... 

jadi kisah lama biar jadi tatapan saya sendiri je la... dan akan dikongsikan kepada yang berkenaan sahaja...

jadi... ini la cahayachenta yang baru...

semoga semangat nak berblogging datang balik lepas ni...

2 comments: